tisdag 18 november 2008

Teena och jag (Del 4)

Det säger ju aldrig plupp, aldrig egentligen, men hade det sagt nåt så hade det sagt plupp när man ramlar ut. Och det händer alltid när man är som mest i varv som det säger plupp. Och säger det plupp så är det ju bara att stoppa in den igen och köra vidare. Men inte här inte.

Jag vet inte hur hon gjorde men hon krängde till med kroppen så jag helt tappade balansen och plötsligt var jag den som låg på rygg. Hon gränslade mej, tog ett tag om min ståtliga kuk och stoppade in den i sej, hon spetsade mej på en sekund och innan jag fattade hur så var hon igång igen, fast nu ovanpå mej och jag under.

Så här underifrån så är hon så vacker. Hennes hud blänkte av svett och kåthet. Hennes ljusa hår svängde som en piska när hon galopperade mej. Hon vätte sina läppar med sin tunga och var helt i hennes egen värld. Det enda hon tänkte på var sin egen njutning. Att någon kan njuta så av en kuk, av min kuk, var egentligen fantastiskt. Jag tog tag om hennes kropp och lät mina händer glida över hennes våta skinn. Mina händer mot hennes kropp, först över ryggen så långt jag nådde och sen fram mot hennes bröst som jag fyllde mina händer med. Det här är en av ställningarna jag gillar mest! För att jag ser henne, hennes brunst, hennes kropp och framförallt hennes ljuvliga bröst. Samtidigt som jag kan använda mina händer, kunna stryka handflatorna runt henne, riktigt känna hennes rörelser genom mina händer. Hennes bröst i mina händer, mina händer på hennes bröst. Det finns inget bättre hos en kvinna än hennes bröst. Och framför allt hennes bröstvårtor. Så här när jag ser henne underifrån hur hennes bröst gungar och hennes spänstiga vårtor står ut som små geléhallon.

På somrarna är ett av mina favorittillhåll en bänk utanför högskolan invid cykelbanan. När det är varmt men med en bris sitter jag där och betraktar tjejerna när dom cyklar förbi. Favoritmunderingen är tunna linnen som i motvinden klistrar sej på deras fuktiga kroppar när dom lutar sej framåt styret för att ta i. Där sitter jag och beundrar deras bröst som gungar så erotiskt. Vinden får tyget att drapera brösten och de utstickande bröstvårtor så att man ser formerna. Dom är så nakna som dom bara kan bli, jodå, jag lägger till resten i fantasin. Och jag njuter av åsynen. Tjejer, om ni cyklar förbi där så titta efter en kille som spanar från en av bänkarna, så har ni hittat mej.

Och det är det som minner mej nu när min Teena är så naken som hon bara kan bli där hon knullar mej ovanpå. Mina händer älskar hennes bröst och hon känner det. Hon lutar sej framåt så jag kan nå henne med min mun. Och min mun älskar hennes bröst den med. Hennes bröstvårtor som nästan som småpickar tränger in i min mun och nafsar lite. Kanske lite för hårt men hon älskar det. Hon lägger sitt huvud i mot min hals och jag låter hennes hår silas genom mina fingrar. Allt medan hon frenetiskt pumpar min kuk med sin hala fitta.

Jag försöker få in en hand mellan oss så jag kan nå hennes underliv och känner hur det nästan smackar mellan oss. Genom att forma två fingrar runt min kuk och klämmer så känns det som om hon är så trång som en oskulds skolflicka. Varje gång hon sänker mej så fastnar min hand för att bråkdelen av sekund efter lossnar den. Jag vänder handen och känner hennes väta, placerar ett finger på hennes klitta och hon riktigt spänner upp sej som en fjäder och låter ögonen rulla. Jag ser hennes ögonvita och märker hur hon krampar runt min kuk. Det går för henne. Något oartikulerat rullar ur hennes strupe och hon kastar med huvet. Jag känner hur det börjar rulla för mej också och en flod av varm sperma flödar ut ur mej och in i henne och fyrverkeriet återkommer med en helt kärnkraftverk som kortslutes inuti mitt huvud.

Det finns inget så upphetsande som en kvinna vars orgasm slår som ett hav i storm mot en klippig strand. Hon vaknar till sans, helt utpumpad, och bara faller ner ovanpå mitt bröst, fortfarande med mej inuti sej. Hon är varm och svettig, precis som jag, och hon ligger där en stund och återfår krafterna. Jag håller om henne, liksom för att stadga henne, och känner hennes tyngd.

Jag hör röster, vad händer? Min hjärna är fortfarande mjuk efter upplevelsen och jag fattar inte riktigt vad jag hör. Det gjorde emellertid Teena som kastar sej upp, letar rätt på sina kläder och bara rusar mot badrummet och låser in sej. Jag var lite senare i tanken. Jag hörde nyckel i låset och fick panik. Våra päron kommer hem! Dom får bara inte se mej så här!

Naken som ett spädbarn fick jag fart, letar rätt på mina kallingar, hittar dom inte, drar på mej byxorna i fart och drar igen gylfen och fastna med punghåret. Jag stönar men jag måste lösa det problemet senare. Hittar kallingarna men för sent så jag sparkar dom under soffan så dom inte syns. Drar på mej min T-shirt och ser någorlunda anständig ut. Tittar runt mej och får se det som simmar i ett av likörglasen, springer ut med det i köket, halkar på mattan så jag nästan flyger in i väggen. TVn flimrar fortfarande på stillbilden av en tjej med bara bröst och ett skri ur sina läppar. Just den tjejen som gjort att vi började tänka på tjejen på Liseberg, orsaken till att allt utvecklats till en höjdarkväll. Jag får fatt i fjärrisen och stänger av den. Nosar i luften av lukten efter brunst och känner snarare ett moln av lavendel, rusar mot fönstren för att vädra.

Plötsligt står dom bara där och hejar glatt. Jodå, hejhej, allt är bra och Teena är på toa lite bara och visst, vi har haft det bra och allting. Dom tittar mot soffan och ser levande ljus och traven med videosar och lite utspridda popcorn. Dom förstår nog att vi haft det trevigt alltid. Mina öron bränner och rodnar av värme och skam och jag ser nog mer ut som en hund som blivit påkommen att ha hittat husses nyinköpta tofflor som han precis har i munnen, gnagandes på. Och punghåret som glöder som eld, och hur ska jag göra med kallingarna under soffan?

Det löste sej för att dom gick vidare i i köket och satte sej vid köksbordet och bara pratade och låtsades inte om mej. Jag fiskade fram kallingarna och bara stoppade dom innanför byxlinningen. Teena kom ut ur badrummet oförskämt fräsch trots rodnande kinder och jag slank in för att åtgärda gylfen och den något snoriga snorren. Hörde hur Teena sa till ’di gamle’ att Jag tror jag går ut i stugan och lägger mej. Gick ut igen och passerade mej, kysste mej lätt på kinden och tryckte ett tystande pekfinger mot sina läppar och slank ut till stugan. Jag vågade inte följa med för att inte väcka misstankarna. Så jag gick in i mitt rum och lugnade ner mej lite för att senare lägga mej och somna i sängen. Jag skulle vilja ha Teena hos mej men det gick inte. Teena sover i gäststugan och jag sover i huset, precis som det måste gå till.

Nästa dag skulle familjerna skiljas. Dom skulle ta tåget österut för att via färjan ta sej över till Gotland. Vi körde dom till stationen och såg till att dom hamnade rätt. Teena och jag satt intill varandra och sa inte så mycket men vid stationen fick vi en stund för oss själva. Jag kände att jag kände mej lite blyg för hon hade visat upp en bild av sej som jag aldrig hade räknat med. Var vi kompisar fortfarande? Eller var vi älskande? Var vi ihop eller vad var vi? Jag hade aldrig tänkt tanken på att knulla min kusin Teena men det var ju just det vi hade gjort. Hon sa Berätta inte detta för nån, lovar? Lovar, sa jag och sen gav hon mej världens kram och jag kände på nytt hennes kropp mot mej. Hur länge är vi ifrån varandra? Naturligtvis ses vi nästa sommar igen men innan dess? Och vi ringer naturligtvis precis som vanligt regelbundet och skrattar och fnissar som goda kompisar gör. För visst var vi kompisar fortfarande trots att vi hade knullat. Då kanske vi var knullkompisar?

Tåget gick och vi åkte hem igen. Och jag kände ett tomrum inom mej. Tomrummet efter Teena. Jag tänker mycket på henne efter dess och jag funderar på vad hon gör, vem hon pratar med och vem hon umgås med. Teena har vänt uppåner på mitt liv men hon är den bästa tjej som nånsin funnits!

Inga kommentarer: