söndag 16 november 2008

Teena och jag (Del 2)

Visserligen var en respons välkommen men responsen blev något häftigare än jag kunde ana. Här låg världens vackraste varelse som visar hennes vackraste detaljer, nåja, intressantaste detaljer kanske jag skulle säga, utvikt framför mina ögon, en andredräkts avstånde, och retas genom att blåsa henne rått i skrevet fick jag henne att reagera. Fan, Fabbe, du ville bli visad och nu katten ska jag visa dej hur man gör! sa honoch tryckte mej akåt så jag måste ställa mej för att inte totalt tappa balansen.

Där, sittandes på soffkanten, greppade hon så tag i min stolthet och drog min hud bakåt samtidigt som hon förde mitt ollon in mellan hennes läppar. Hon kramade ollonet med läpparna och sen drog hon tillbaka sin mun och tittade upp på mej. Inget snack nu om att inte röra. Nu rör jag så mycket jag vill, sa hon och menade det för en sekund senare satt jag fast där igen med ollonet mellan hennes läppar. Det enda jag såg av henne var hennes ljusa stripiga hår, det var allt. Men jag kände desto mer.

Hennes läppar omfamnade toppen av min kuk och lät den glida in i sin mun. Förbi falsen och vidare, sakta sakta. Tungan följde med, den lite sträva som jag kände på undersidan, förbi strängen och ner mot skaftet. Jag kände hennes gom glida på mitt ollon. Ho tog mej verkligen djupt. Hennes högerhand höll hon om kukroten, ömsom kramande ömsom smekande. Västerhanden hade hittat sitt ställe under pungen. Hon drog långsamt ut pålen igen ur munnen och jag såg att hon slickade sin mun och min kuk stod som ett spett. Nu sträckte hon ut sin tunga och lät den glida mot ollonets underkant med kuken släpande upp på hennes ansikte.

Visst hade jag haft min stolthet i en kvinnomun tidigare men nu fattade jag skillnaden mellan att bara få det oralt och att verkligen bli behandlad. Att Teena visste så väl vad man gör, hur man gör och hur gott det gör, det hade jag ingen aning om. Teena visste, hon hade gjort det förr.

Jag var kåt tidigare och jag blev inte mindre kåt av detta. När hon så förde in min stolthet i sin mun igen och lät tungspetsen vibrera mot strängen och undersidan så måste jag ta till tricket för att inte få det fööör skööönt. Isbjörnstricket. Det enda motmedlet för att få en för tidig ejakulation är att tänka på isbjörnar, Göran Person, min gamla tyskalärarinna, att i huvet recitera de 100 första decimalerna på pi och dra kvadratroten ur densamma – ja, precis vad somhelst utom just att koncentrera mej på hennes fantastiska tunga, hennes fantastiska läppar, vad hennes händer gjorde och se rörelserna av hennes kalufs samtidigt. Men ibland är det svårare att låta bli att koncentrera sej på känslan av hur en spetsig kittling spred sej från pungens innersta delar och känna ur spasmerna fortplantar sej in i ryggmärgen och genom kuken Ngggg och explodera i sen symfoni av universums alla färger, Fourth of Julys fyrverkeri över White House’ alla ljudsensationer och därefter ett tomt mörker. När verkligheten kom i fatt mej hörde jag bara Fabbedabbe, hur vore det om du mera gentlemannamässigt berättade innan det går för dej? samtidigt som jag fick se så fort ögonlocken öppnat sej henne spotta i ena glaset och sträcka sej efter sitt eget glas och ta en slurk likör och skölja munnen med. Generad stod jag kvar och lät snorren ledsamt hänga med huvet. Det gjorde jag också när jag fattat vad som hände.

Det var inte meningen, Teena, det bara kom. Ja, men du borde väl säga nåt iallafall! Nu är det banne mej du som får ge mej vad jag vill ha, sa hon och sträckte ut sej på ryggen på soffan. Jaha.

Jag var ju inte till nytta längre, åtminstone inte med det lösskinn jag nu var utrustad med. Jag var fortfarande matt av min ansträngande upplevelse men det vore ju orättvist att bara vara klar nu. Jag stod ju faktiskt i tacksamhetsskuld till henne. Och regeln ’inte röra’ var ju bruten så...

Det där med för tidig utlösning har jag aldrig lidit av. Inte heller de jag lyckliggjort har lidit direkt. Normalt så kan jag hålla upp tills hon känt av sina lyckospasmer tills jag släpper kontrollen och får till det. Att jag misslyckades nu berodde på förspelet, det oändligt upphetsande och utdragna förspelet. Detta hade jag ju inte förutsett skulle hända utan det bara hände. Teena, en mästare i sex!, det måste ligga i släkten, hehe.

Inga kommentarer: