måndag 17 november 2008

Teena och jag (Del 3)

Där låg hon på ryggen och väntade på mej. Men vad skulle jag göra? Det tar ju alltid en stund innan man kan bli ’nyttig’ igen för en kille. Men å andra sidan hade ju jag fått mitt och nu väntade hon på att få sitt. Och jag ville ju inte göra henne besviken. Så jag kröp ner på näslängds avstånd igen och tänkte fortsätta med mitt tidigare trick med att blåsa. Vilket jag också gjorde. Men det var inte lika uppskattat nu som förra gången. För helvete Fabbe, hörde jag uppifrån och kände en hand runt min bakskalle som inte helt lugnt tryckte mitt ansikte ner i hennes våta. Det våta, förresten, hon var plaskvåt.

”Fitta” är ett gammalt ord för fuktig mossmark. Orten Fittja betyder faktiskt samma sak eftersom den i forna tider låg intill vattnet med en hel del sank mark mot sjön. Det är först under dom senare århundraden som ordet bytte karaktär från geobeskrivande till mera erobeskrivande. Även ord som knulla, runka och kåt betydde nåt mycket mildare förr, för den som vill veta.

Men nu satt jag där med näsan djupt i hennes sanka mark. Och det var inte utan att jag drog ett djupt andetag men jag satt fast mellan hennes ben och hand. Jag försökte komma loss så mycket att jag kunde andas åtminstone och jag kände hennes grepp avta. Tack för det, Teena, tänkte jag tyst och började göra mej mer förtjänt av eventuellt framtida beröm.

Jag sträckte ut min tunga och började nerifrån och med bara spetsen målade jag hennes blygdläppar tills jag kom förbi klitoris och sen tillbaka på andra sidan. Mjukt, mjukt med den yttersta tungspetsen började jag massera hennes öppning medan jag vidgade hennes springa med båda händerna. Tungan kunde penetrera lite men klittan började intressera mej mera. Hon smakade salt och syrligt. Och en odefinierbar smak som inte finns någon annastans än i en kvinnas sköte. Det som gör alla killar tokiga. Brunst? Kanske. Jag avancerade uppåt och fann den hårda pärlan. Jag lät ett finger ta sej in i slidan och lät samtidigt min tunga likt fågelvingar fladdra över hennes klitta. Vad som fick henne att utstöta ett kvävt stön vet jag inte, om det var mitt finger eller min tunga, men jag fick helt klart signaler att jag gjorde rätt.

En rolig lek man kan ha är att skriva bokstäver med tungan och låta tjejen gissa vad man skriver. Men Teena verkade helt ointresserad av andra lekar än den vi tillbringat den senaste tiden med. Nå, jag skrev och hon kved. Hon kved och jag skrev. Den stod ut som en riktig hård pärla, klittan, och riktigt pulserade. Jag höjde huvudet och betraktade henne. Jag såg hur mitt finger var halvvägs in i hennes tunnel och hur mjuk hon var därinne. Våt och mjuk. Hon kramade mitt finger och jag masserade henne djupt därinne. Min andra hand lät jag glida runt hennes klitta, masserade med pekfingret. Jag kände hennes hand mot min nacke igen, greppade tag i mitt hår och drog i det. Jag kunde inte göra annat än att följa med hennes grepp. Men jag passade på att känna hennes fitthår i ansiktet när hon drog mej uppöver hennes mage mot sina bröst. Ett finger hade jag dock kvar i henne, det släppte jag inte.

Nu äntligen fick jag känna hennes brösts rundhet och mjukhet mot min mun. Och jag kysste, jag nafsade och jag smakade hennes hud. Hennes bröstvårtor stod ut som om dom försökte nå min mun med ren viljekraft. Och där fanns hennes ena bröstvårta mellan mina läppar. Min tunga ströks mot den och hennes bröstkorg hävde sej. Hennes andra bröst verkade avundsjukt så jag gick över till det och gav det samma behandling. Hon sträckte halsen bakåt och höll kvar mitt huvudet liksom ett skruvstäd. Jag släppte hennes undre partier och började smeka hennes bröst, knåda dom, massera dom. Och hon gillade det.

Jag kände en annan hand ta sej förbi min kropp och ner mot hennes skrev. Hon började smeka sej själv och jag kände hur det vibrerade där nere av hennes fingrar. Bra tänkte jag, hon sköter det själv, så behöver inte jag skämmas att jag inte kan tillfredsställa henne. Jag slickade mej förbi hennes bröst, passerade hennes nyckelben och upp mot hennes hals där jag gav henne en tungdans mot hennes mjuka hud hon så frikostiskt erbjöd mej.

Plötsligt tog hon tag i min kuk och förde ollonet mot sin mynning och höjde höften och jag gled in. Nu var jag inne i henne! Jag tryckte mitt underliv och kände hur jag gled djupare och djupare. Blygdbenen slog ihop och hon juckade mej. Och jag juckade tillbaka. Mmmm, jag var faktiskt fit for fight, det trodde jag inte jag kunde bli så raskt. Visserligen kände jag mej lite bedövad sen min förra orgasm men det kanske bara var en fördel

Teenas kropp hävdes mot min och jag juckade tillbaka. Först långsamt men sen fortare och fortare. Hon gnällde som en liten hundvalp och hon verkligen jobbade. Var jag still så var hon desto mer aktiv. Hon kramade mej med sina händer runt staken men jag kände också hur hon kramade mej med sina fittmuskler. Hon hävde sej under mej som ett upprört hav under en fiskebåt.

Jag älskar tjejer som tar för sej. Teena tog för sej. Hon ville ha mej och hon hade mej. Jag ville också ha henne, självklart, men jag led av moralen att man idkar inte sex med sin kusin. Skit samma, nu gör jag ju det och det kändes så bra. Teena var inte den som bara väntade in. Men vem var i kontroll egentligen, var det Teena som knullade eller var det hennes kropp? Det kändes som hon helt mist kontrollen, hon ville bara ha mer och mer av mej. Plötsligt så ramlade jag ur. Sånt händer och då är det ju bara att peta in den igen och fortsätta. Men inte här inte...

Inga kommentarer: