lördag 19 april 2008

På konferens

Dags för konferens. Jag har tagit flyget, en taxi har fört mig till hotellet och nu skall jag checka in. Efter fem minuter i kön är det min tur. Jag finner att de placerat mig tillsammans med någon i ett dubbelrum. Inte riktigt vad jag hade hoppats på, är inte så förtjust i att sova med en vilt främmande människa. Dessutom gör det ju svårt att utöva några nattliga nöjen om man skulle råka få med sig en fager dam på en “nightcap”, det vet man ju hur det är på konferenser! Nåja, det verkar inte finnas någon möjlighet att byta rum första natten, hotellet är redan överbokat. Jag får väl hoppas att min rumskamrat inte snarkar eller lever rövare om natten.Jag tar hissen upp till mitt rum och öppnar dörren. Jag ser omedelbart att jag är tvåa, min rumskamrat har redan anlänt. Väskan står på sängen. Men ingen verkar vara inne på rummet, han har väl dragit ut på stan. Jag känner att jag behöver en uppfräschande dusch innan det är dags för uppsamlingen och uppstarten. Jag klär av mig och finner en morgonrock i garderoben. Jag tar på mig den och öppnar dörren till badrummet! Döm om min förvåning när jag ser en en kvinna ligga naken i badet. Hon har inte sett mig, hennes ögon är slutna och i öronen har hon lurar. Min första reaktion är att blixsnabbt stänga dörren och åka ner till receptionen, jag måste ha fått fel nyckel! Men hon fångar min nyfikenhet, hon är lite mullig men ser härligt inbjudande ut. Pulsen stiger när jag ser att hon ligger i badet och smeker sig själv. Hennes sköte är dolt under skummet men det går inte att ta mista på att det är dit hennes hand har letat sig. Jag kan se att hon påverkas av sin egen beröring, hon stönar och suckar ljudligt. Jag kan inte låta bli att påverkas, jag känner hur jag styvnar. Hon ser härlig ut i badet! Min hand letar sig ner mot mitt eget skrev och jag börjar att smeka mig själv med blicken fäst på henne. Jag har inte en tanke på vad jag skulle säga om hon slog upp sina ögon och fick syn på mig men handen om mitt eget kön och lmed blossande kinder. Jag känner mig lite som en ”fönstertittare” men har inte kraft att avbryta, kanske gör det förbjudna att jag blir extra upphetsad.Plötsligt slår du upp dina ögon och får syn på mig. Du rycker till, skrämd av chocken att någon står där. Du försöker skyla din nakna kropp och jag hör mig säga ”Förlåt men jag har nog kommit fel.” Jag ser ett leende sprida sig på dina läppar, du märker att jag rodnar. Du räcker fram din hand och presenterar dig, efternamnet stämmer! Plötsligt inser jag att du är min rumskamrat, man har av misstag bokat ihop oss. Jag känner hettan i mina kinder och känner att den tilltar när jag märker hur min lem står rakt ut, den pekar rätt ut mot dig genom öppningen i glipan i badrocken. Jag ser att du ser den, ditt leende blir ännu bredare och jag hör dig säga: ”Du tyckte om vad du såg va?” Jag nickar lite tafatt, har svårt att slita blicken från din nakna, inbjudande kropp. Du skrattar och jag hör dig fråga, ”Tror du att man skulle kunna få smaka lite på honom?” och pekar mot min blodfyllda penis. Jag känner din hand sluta sig om den och du drar den mot dig. Jag ser hur du öppnar din mun och hur du sakta för in mig mellan dina läppar! Känslan är närmast obeskrivlig. Jag vill smeka dig, ta dig i min mun men kan inte, kommer inte åt när du ligger i badet. Jag ger upp och böjer mig bakåt och njuter. Jag hör mig själv säga ”Åhhh, gud vad skönt! Åhhh vad du gör det skönt”. Jag ser ner mot dina bröst och ditt sköte och lusten och längtan att att få stifta närmare bekantskap med dem är obeskrivligt stark. Jag känner att jag vill smeka dig med mina händer, med mina läppar och med min tungan jag får tränga in i dig och älska dig, tungknulla dig innan jag jag styr in min styva lem i din kärleksgrotta, att få gnida mig mot dess väggar för att slutligen explodera djupt inne i dig! Min fråga är bara om du vill samma sak.

Jag känner hur du släpper taget om mig, hur jag glider ur din mun. Du skrattar och viskar att vi kanske skall byta plats. Jag fattar först inte vad du menar men jag ser att du kliver upp ur badet och sveper in dig i en badrock. Du tar min hand och leder in mig i rummet. Jag känner mig nästan helt viljelös, eller snarare du gör precis vad jag önskar mig. Jag hör dig fråga om jag tyckte om vad jag såg när jag kom in i badrummet, när jag smög på dig. Jag kan inte annat än medge att det var läckert, att det gjorde mig full av lust att se dig smeka dig själv. Du frågar om jag vill se det igen och jag nickar bara på huvudet.

Du närmar dig mig och jag slår mina armar om dig, jag känner hur våra läppar möts och och hur våra tungor dansar med varandra. Jag blir lite förfärad när du knuffar mig baklänges så att jag hamnar i en fåtölj. Du beordrar mig sedan att sitta stilla, att bara titta och inte röra. Du lägger dig sedan ner på sängen och blottar din kropp, så inbjudande. Jag ser hur dina händer rör sig över dina bröst, hur du smeker dem. De är runda och fylliga, njutbara att titta på säkert himmelska att smeka. Jag önska ratt dina händer vore mina, att jag fick njuta av beröringen när jag känner dina bröstvårtor styvna. Din ena hand letar sig vidare ner över magen och ner mot ditt sköte. Jag hör hur du stönar när du når fram med handen. Jag ser hur du försiktigt smeker dig själv, hur du mjukt masserar din lilla kärleksknopp och jag märker att du blir upphetsad av det.

När jag ser din hand smeka din öppna sköte har jag svårt att inte resa mig och gå över till idg och hjälpa till. Jag behärskar mig dock, rädd för att du skall avsluta din underbara show. Istället letar sig min hand ner mot min styvnande lem, jag smeker den försiktigt. Jag ser att du ser att jag blir upphetsad, du ler och jag hör dig beordra mig att sitta kvar. Gud vad svårt det är, jag har nog aldrig önskat mig någon så innerligt som nu, att få rusa fram till dig och ta dig, ömsint men brutalt, rätt upp och ner. Men jag behärskar mig.

Du särar allt mer på dina ben och jag ser dina fingrar massera ditt svullna och glänsande sköte, jag hör dig stöna och ser hur du vrider på kroppen, hur du höjer och sänker dina höfter. Till slut kan jag inte sitta kvar, jag kastar mig över dig och fångar ditt sköte i min mun. Jag känner hur min tunga rör din lilla knapp och märker att du uppskattar det. Du ropar ”Ja, så, mer, mer”. Jag fyller hela min mun med dig och låter fingret glida in i dig. Jag känner hur våt du är, helt underbar. Mitt finger letar dig upp på insidan av ditt blygdben mot det där känsliga området som fått det konstiga namnet „G-punkten”. Jag tvingas att hålla ner dig med min kropp, din kropp rister och du ropar högt, ”Nu, Nu jag kommmer, nu kommer jag, åhhhhh!”

Hela din kropp översköljs av skakningar och du skriker rakt ut. Jag antar att våra rumsgrannar måste undra vad det är dom pågår härinne. Men det struntar jag i, jag har inte kraften att bry mig om det för du är alltför lockande, alltför skön för att det skall störa vår våldsamma lek

Jag nästan kvävs när du trycker mitt ansikte mot ditt sköte men jag njuter bara av att jag lyckats göra dig så upphetsad, så underbart kåt. Jag känner hur ditt grepp om min nacke bllir lite lösare och jag hör dig utbrista i en stor suck, ”Åhh vad skönt det var”! Jag är beredd att hålla med men jag vill ha mer, jag vill inte att vi skall sluta nu. Natten är lång och jag vill ha dig igen och igen, framifrån, bakifrån, överallt om och om igen.

Jag kryper upp och kramar om dig. Jag hör hur ditt hjärta bankar och jag njuter av dess rytm. Jag känner hur min alltjämt hårda lem trycker mot ditt lår, jag förstår att även du känner det. Jag låter dig bara slappna av en stund innan jag försiktigt börjar smeka dig, ditt hår, din nacke. Du möte mina läppar i en kyss och jag känner hur du trycker ditt underliv mot mitt. Min hand letar sig ner mot dina fylliga bröst, jag känner inget motstånd från din sida, tvärtom om smeker du min nacke. Jag fångar upp din ena bröstvårta mellan mina läppar och känner hur den styvnar i min mun. Jag smeker den försiktigt med tungspetsen och märker att du tycker om det. Jag hör dig säga att du vill ha mig på riktigt, du undrar om jag har kondomer. Skit tänker jag, det hade jag inte en tanke på när jag packade inför resan.

Vi får klara oss med att smeka varandra säger jag och du tycker som jag, att det inte är det vi helst vill men nöden har ingen lag. Jag känner hu rdin hand letar sig nerför min mage, hur den fattar tag om min mandom och försiktigt smeker den. Mina höfter rör sig i takt med din hand och jag njuter av din beröring. Jag försöker smeka dig men kommer inte riktigt åt, din arm är i vägen. Jag lägger mig ner och bara njuter av dina smekningar. Jag blundar och känner hur du glider ner och på nytt fångar mig i din mun. Det är så skönt när din tunga spelar över min yttersta spets, jag försöker ligga stilla men kan inte riktigt. Måste få röra dig. Jag försöker åla runt så att jag når dig bakifrån. Du frågar om jag vill smaka på dig igen och svarar att jag inget hellre vill. Du rullar runt över mig med ditt sköte inom räckhållför min mun. Jag för in min tunga i dig och märker hur du rycker till. Jag slickar ivrigt dina läppar och når till slut din lilla knapp som jag försiktigt masserar med tungspetsen.

Jag märker att dina smekningar blir hårdare, att du får svårare att kontrollera den där fjäderlätta beröringen med tungspetsen. Mina höfter rör sig upp och ner och du följer följsamt med. Du skjuter ut din stjärt mot mig och jag för in tungspetsen i ditt sköte. Vi stönar båda högljött av vällust. Du rullar runt på rygg och ber att jag skalla smeka ditt sköte med min lem, bara mjukt och utanpå. Jag gör som du säger, ställer mig på knä framför dig och smeker dig med min mandom över clitoris och ser hur kåt du blir av det. Jag låter min topp glida ner och försiktigt gnider jag mig mot din springa, mot dina våta blygdläppar. Jag kan inte hålla mig längre utan för in den yttersta spetsen i dig. När jag hör dig nästan skrika, „Mer! Djupare! Knulla mig! Knulla mig nu! Knulla mig hårt!” trycker jag mig in ända till roten, djupt inne i dig. Jag känner hur ditt våta varma sköte slukar min stenhårda lem. Känner dina väggar sluta sig om mig, så skönt så obeskrivligt skönt att vara i dig, djupt inne i din underbara kärleksgrotta.

Jag hör dig som i dimma viska, „Knulla mig, knulla mig hårt! Spruta i mig, låt din kuk spruta min fitta full”. Dina ord gör att jag inte hålla mig längre, jag stöter djupt och hårt in i dig. Jag känner orgasmen långsamt komma, en första föraning en kittling som börjar nästan ända ut i ryggen men som långsamt sköljer, likt en våg, ner mot min pung och vidare ut i lemmen. Jag känner att jag är på väg, att det inte finns någon återväg när jag hör dig skrika att du kommer. Det blir en signal till mig, jag kan inte hålla tillbaka längre utan sprutar min säd rakt in i dig, i våg efter våg sköljer jag ditt inre. I samma ögonblick som jag exploderar gör du det också. Samtidigt når vi extasen, jag känner hur hela rummet bara snurrar runt och det nästan svartnar för mina ögon. Jag ser dina ögon, jag ser att vi båda är tårögda. Jag ligger kvar inne i dig, jag känner hur jag börjar mjukna men jag vill inte, jag vill ha mer och mer….

Inga kommentarer: